17.9.2024 František Roubal 0 komentáře
Mgr. Michaela Heincová
Dne 5.-6.9.2024 se nově utvořené třídy šestých ročníků
snažily navzájem seznámit při dvoudenním adaptačním setkání. Žáci a žákyně
plnili nejen různé aktivity zaměřené na stmelování kolektivu, ale měli i
možnost seznámit se se svým třídním učitelem/učitelkou při společném výletu do
Mostu. Všichni třídní učitelé si to se svými žáky moc užili. A jak to viděli
samotní žáci?
„Víc jsem poznala novou třídu… .“
„Líbila se mi hra Živé pexeso. Byla jsem ve skupině
s Davidem. Normálně jsem se s ním bavila, přitom ve třídě bych na něj
ani nepromluvila.“
„… domů jsem přišel se skvělou náladou.“
„Funpark byl strašně super a jsem ráda, že jsme tam
jeli, protože jsme si to užili.“
„Bavilo mě jezdit na bruslích. Nějaké hry jsem
neznala. Bylo těžké se dorozumět bez mluvení, ale jinak to bylo zajímavé a
užila jsem si to.“
„Mně se to hooodně líbilo. Zasmáli jsme se, sblížili
jsme se a taky sportovali, a přitom si povídali.“
„Byly to super dva dny. Myslím si, že první den se
povedl více.“
„Naučil jsem se jména kamarádů/dek. Bavilo mě Živé
pexeso.“
„Bylo dobré jídlo.“
„Bavily mě oba dva dny. Bavily mě třídní aktivity, ale
i ty samostatné s kamarády. Hodně mě bavilo pexeso, fotbal i Funpark.“
Komentáře mohou zákládat pouze přihlášení uživatelé
Komentáře
Buďte první kdo tento článek okomentuje.